Zachęcamy do zapoznania się z nowym produktem dostępnym w sprzedaży w All-med Rehabilitacja

Maść konopna SOS BeHemp 50 ml

To innowacyjny produkt, który dzięki naturalnym ekstraktom konopnym i zawartości kannabidiolu CBD charakteryzuje się niezwykle szerokim spektrum działania:
Efekt natychmiastowy – niwelowanie świądu, zaczerwienienia i podrażnienia suchej skóry, regenerację skóry przy oparzeniach czy przemrożeniach.
Efekt długotrwały – odbudowa naturalnej bariery ochronnej naskórka, nawilżenie i zapobieganie tym samym powstawaniu objawów suchej skóry. Długotrwałe i regularne stosowanie maści skutecznie łagodzi uciążliwe objawy łuszczycy czy egzemy.

W 100% naturalne składniki aktywują skórę do działania.
Dobrze tolerowany i może być używany długotrwale.

CO TO JEST MAŚĆ KONOPNA SOS? To innowacyjny produkt, który dzięki naturalnym ekstraktom konopnym i zawartości kannabidiolu CBD charakteryzuje się niezwykle szerokim spektrum działania:
• łagodzi stany zapalne skóry
• przynosi ulgę skórze suchej, zniszczonej i podrażnionej
• przyspiesza proces gojenia skóry
• pomaga ograniczyć nadmierne wydzielanie sebum (w zmianach trądzikowych)
• zmniejsza zaczerwienienia po depilacji
• łagodzi dolegliwości przy łuszczycy i egzemach skórnych
• wspomaga leczenie atopowego zapalenia skóry (AZS)
• niweluje podrażnienia w skutek przemrożenia lub poparzenia słońcem
• uśmierza dolegliwości po ukąszenia owadów

CZYM MAŚĆ KONOPNA SOS RÓŻNI SIĘ OD INNYCH PRODUKTÓW?
Dzięki połączeniu wyselekcjonowanych składników z ekstraktów konopnych z kannabidiolem CBD, masłem shea, olejem kokosowym, olejem z konopi siewnych i woskiem pszczelim, Maść konopna SOS dostarcza skórze naturalnych substancji odżywczych, witamin i minerałów i wspiera chorą lub uszkodzoną skórę w odbudowie naturalnej bariery ochronnej Dzięki wyselekcjonowanym składnikom charakteryzuje się bardzo szerokim spektrum działania, doskonale sprawdza się na skórze atopowej, przy łuszczycy i egzemie, jak również w pielęgnacji skóry trądzikowej. Składniki są w 100% naturalne, nie tworzą syntetycznej warstwy zewnętrznej by utrzymać odpowiedni stopień nawilżenia, lecz sukcesywnie aktywują naturalne procesy naprawcze skóry w walce z objawami suchej skóry, takimi jak brak nawilżenia, a w efekcie stany zapalne.

SKŁADNIKI AKTYWNE:
Olej z konopi siewnej
Zawiera nasycone i nienasycone kwasy tłuszczowe. Wspiera naturalną barierę ochronną skóry. Hamuje stany zapalne, regeneruje, wygładza i zmiękcza skórę wiążąc wilgoć.
Kannabidiol– Jeden z wielu kannabinoidów, naturalnych związków chemicznych z konopi siewnych. Działanie przeciwzapalne, wspiera walkę z chorobami skóry takimi jak łuszczyca, egzema, atopowe zapalenie skóry. Reguluje wydzielanie sebum, działa nawilżająco i regenerująco. Łagodzi podrażnienia. Masło shea– Zawiera kwasy tłuszczowe i witaminy A, D, E i F. Chroni i wzmacnia naturalny cement komórkowy warstwy rogowej skóry. Tworzy naturalną barierę ochronną przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych jak UVA i UVB. Zmiękcza skórę i pomaga w gojeniu się ran, zapobiega pękaniu wysuszonej skóry, niweluje świąd.
Olej kokosowy– Zawiera kwasy tłuszczowe: laurynowy, mirystynowy, oleinowy, kaprynowy i kapronowy. Tworzy na skórze natłuszczającą i zmiękczającą powłokę, chroniącą skórę przed utratą wilgoci i przed negatywnymi czynnikami zewnętrznymi.
Olej z pestek moreli– Zawiera kwasy tłuszczowe. Intensywnie nawilża, odżywia i wspomaga regenerację skóry, niweluje swędzenie i zabezpiecza skórę przed utratą wilgoci.
Wosk pszczeli– Źródło kwasów tłuszczowych, związków mineralnych i wielu innych cennych składników. Ma działanie nawilżające i odżywcze. Nie tylko zapobiega utracie wody z naskórka ale chroni ją przed pojawieniem się wykwitów skórnych. Przyczynia się do zwiększenia produkcji i wydajności włókien kolagenowych i elastylowych.
Octan tokoferolu– Pochodna witaminy E jest świetnym, naturalnym konserwantem w kosmetyku, nie ulega rozkładowi pod wpływem temperatury czy kontaktu z tlenem.
Wyciąg z kory topoli– Naturalny konserwant o dodatkowym działaniu pielęgnującym skórę i regulującym wydzielanie sebum.

JAK DZIAŁA MAŚĆ KONOPNA SOS?
Niezbędne, nienasycone kwasy tłuszczowe NNKT z grupy omega – 3, 6, 9, pochodzące z oleju konopnego wiążą swoją aktywność dermatologiczną i kosmetyczną z możliwością wbudowywania się w struktury cementu międzykomórkowego, co przyśpiesza odnowę komórkową, wpływa na przebieg procesów zapalnych, normalizuje pracę gruczołów łojowych, zmniejsza uszkodzenia oksydacyjne i przyśpiesza regenerację skóry. Skóra staje się bardziej elastyczna, poprawiają się jej funkcje ochronne przed szkodliwymi czynnikami środowiska zewnętrznego (zanieczyszczenia, alergeny, UV), zmniejsza się transepidermalna utrata wody i w efekcie poprawia się nawilżenie naskórka, co jest szczególnie istotne przy chorobach skóry spowodowanych suchością.
Kannabidiol (CBD)to jeden z wielu kannabinoidów, naturalnych związków chemicznych ekstraktowanych z konopi siewnej o właściwościach przeciwbólowych i przeciwzapalnych, dlatego wspiera pielęgnację skóry z łuszczycą, egzemą czy atopowym zapaleniem skóry. Reguluje także wydzielanie sebum wspierając leczenie trądziku. Wykazuje działanie nawilżające, regenerujące i łagodzące podrażnienia.
Kwasy tłuszczowe nasycone zawarte w maśle shea, oleju kokosowym nawilżają i natłuszczają suchą oraz podrażnioną skórę, uzupełniają braki lipidów, wspomagają produkcję kolagenu i wzmacniają naturalna barierę ochronną naskórka zapobiegając transepidermalnej utracie wody. Kwas laurynowy i kaprylowy wspierają leczenieobjawów suchej skóry poprzez swoje działanie antybakteryjne, przeciwwirusowe i przeciwgrzybiczne, są więc świetnym remedium na infekcje i stan zapalny skóry. Takim działaniem może pochwalić się także naturalny wosk pszczeli, który jest niezwykle pomocny w dermatologii, gdzie jest wykorzystywany w leczeniu trądziku iłuszczycy, zapalenia skóry, łupieżu, ropni i oparzeń słonecznych.
Witaminy A, E i K, minerały (cynk, wapń i magnez), jak również fitosterole i fosfolipidy są odpowiedzialne za wiele funkcji jak: gojenie uszkodzonej skóry,nawilżanie, działanie przeciwzapalne, nawilżanie i natłuszczanie i regenerację skóry.

Zastosowanie: Maść delikatnie wmasowywać w skórę do kilku razy dziennie. Unikać okolic oczu. Nie stosować u dzieci poniżej 3 roku życia.

Przechowywanie: Przechowywać w suchym i ciemnym miejscu, w temperaturze nieprzekraczającej 25 stopni C. INCI: Butyrospermum Parkii Butter, Cocos Nucifera Oil, Cannabis Sativa Seed Oil, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Beewax, Cannabis Sativa Flower/Leaf/Stem Extract, Tocopheryl Acetate, Populus Tremuloides Bark Extract

Szczegółowe informacje pod www.behemp.pl Maść S O S CBD to produkt rekomendowany przez Dolnośląskie Stowarzyszenie Pomocy Chorym na Łuszczycę i ŁZS

Produkt dostępny jest na zamówienie

Cena 50zł